hungarodental

+3630 9503 107

Altatásos Fogászat

makKényelmesen és stresszmentesen a fogászati rendelőben

Az emberek legalább 80 %-a fél a fogorvostól.

Implantáció azonnali terheléssel

kezAz életre szóló fogpótlás néhány napon belül

Nem szeretne hónapokig fogak nélkül élni?

Fémmentes pótlások

koronakRendelőnk a német Sirona Dental AG Cerec 3 rendszerével készíti fémmentes pótlásait.

Altatásos fogászat

Altatásos fogászat Budapesten

Stressz és fájdalommentesen elvégezhetőek a fogászati kezelések rendelőnkben az altatásos fogászat keretén belül. Ha Önnek is fóbiája van a fogorvostól, szorong a fogorvosi székben, akkor az Ön számára is az altatásos fogászat a megoldás. Szinte minden fogászati beavatkozás elvégezhető altatásban fájdalommentesen. Ne halogassa a problémáit forduljon felkészült csapatunkhoz bizalommal!

A kezeléstől való szorongás sokakat visszatart attól, hogy felkeressék fogorvosukat. Barátságos, családbarát fogászati rendelőnkben fájdalommentes fogászatot rendeztünk be
Retteg a nagyobb, bonyolultabb beavatkozásoktól? Akkor az altatásos fogászat a megfelelő választás Önnek.
Esztétikailag elégedetlen fogsorával, fogpótlásra van szüksége, mert elvesztette az evés örömét? Fogbeültetés altatásban egy kényelmes, megrázkódtatás mentes opció arra, hogy ismét élvezzen minden falatot. Innovatív implantátumok beültetése után pár napon belül ismét jóízűen fogyaszthatja el kedvenc ételeit. A fogbeültetés altatásban a legnépszerűbb kezelés fogászatunkon.

Altatásos fogászat - lépésről lépésre

Előzetes konzultáción kezelési tervet állítunk fel. Pácienseinknek vérvizsgálaton és EKG-n kell részt venniük a műtét előtt. Majd az altatásos fogászat az altatóorvossal való konzultációval folytatódik. Az altatás során az alvó állapotot intravénás szerek beadásával érjük el. Az altatás során életfikcióit monitorozzuk. A beadott altatószerek hatása ébredést követően 2 perc alatt hatástalanná válnak. A beavatkozás után kényelmesen relaxálhat rendelőnkben majd kísérője társaságában távozhat.
Fontos, hogy az altatás előtt 6 órával ne egyen, ne igyon és ne dohányozzon. Alkohol fogyasztását 24 órával az altatásos kezelés előtt fejezze be.

Az altatásos fogászat klinikánk specialitása, ahol barátságos környezet és emberséges kollegák várják. Aludja át fájdalmát! Az altatásos fogászat lehetőséget biztosít arra, hogy többé ne legyenek negatív élményei a fogászatot illetően, illetve teljesen stressz- és fájdalommentesen élje át a kezeléseket.

Kényelmesen és stresszmentesen a fogászati rendelőben

Az emberek legalább 80 %-a fél a fogorvostól. A kiszolgáltatottság érzése és a régi fájdalmas tapasztalatok miatt. Ha Ön is szorong a fogorvosi székben, akkor az Ön számára a fájdalommentes fogászat a megoldás. Számos lehetőség adott arra, hogy Ön mosollyal érkezzen, valamint távozzon a fogászati rendelőnkből.

Fogászatunkon altatásban is elvégezhetőek bizonyos fogászati beavatkozások, akár több kezelés is elvégezhető egyszerre, méghozzá fájdalommentesen.

A fogorvosi látogatás épp annyi „stresszt” fog jelenteni Önnek, mintha csak a fodrászához menne!

Ne kerülje tovább a fogorvosi rendelőt!

Ön mikor járt utoljára fogászaton? Három, öt vagy akár tíz éve? Már nem is emlékszik rá, a fogászati kezelőlapját sem találná már meg? A fogászatról annyi emléke van, hogy általában a végsőkig harcol ellene, hogy beleüljön a fogorvosi székbe.

Vagy csak Ön küzd láthatóan szorongással és a fogorvostól való félelemmel? Nincs ezzel egyedül! Az emberek többsége rendszerint a fogászati rendelő látogatását csak akkor ejti meg, ha már ordít a fájdalomtól.

Azonban fogaink épségére vigyázni ma már fele annyira sem kellemetlen, mint elhanyagolt fogazattal és mosollyal élni! A fogaink elhanyagolása fogszuvasodást, íny- és fogágy betegségeket, de akár végső soron a fogaink elvesztését is eredményezheti. De ennél sokkal komolyabb betegségekhez is vezethet.

Számunkra nagyon fontos az Ön egészsége és elégedettsége, ezért minden fogászati beavatkozás előtt egyenlő félként kezeljük, tájékoztatjuk Önt a szükséges tudnivalókról. A fájdalommentes fogászat gyors és fájdalommentes kezeléseket biztosít az Ön számára.

Fogászat fájdalom nélkül

A félelem sokakat visszatart a fogászati rendelőtől. Éppen ezért barátságos rendelőnkben a fájdalommentes fogászat lehetőségét teremtettük meg, az altatásos fogászattal és számos érzéstelenítési lehetőséggel. Jó lenne, ha úgy kelhetne fel a fogorvosi székből, mint ha csak a fodrászánál járt volna? Stressz-és fájdalommentesen, a kellemes percekre emlékezve, miközben fogászati problémái megoldódtak!

Az altatásos fogászatnak és a fájdalommentes beavatkozásoknak köszönhetően a fogászati látogatás gyors és teljesen stresszmentes lesz.

Fájdalommentes fogászati ellátás - A lehetőségek

A problémák elhanyagolását sosem szorgalmazzuk, mert fontos nekünk az Ön egészsége. Olyan megoldást kínálunk Önnek, mellyel nem csak fájdalommentesen, de félelem és stressz nélkül élheti meg a fogászati kezeléseket. Ennek legegyszerűbb módja, ha olyan kezelési módszert választ, mely alatt fel sem tűnik Önnek, hogy milyen beavatkozás folyik éppen.

Nálunk a fogászathoz kötődő félelmeit már az első alkalommal elfelejtheti. Észre sem veszi majd, hogy fúrják, vagy épp tömik a fogát.

Amennyiben bizonyos beavatkozásoknál altatást kér, az ízek és a szagok is elkerülik majd. Ha úgy van vele, hogy tudni se akarja, mikor mi történik Önnel, akkor válassza az altatásos fogászatot!  Lazítson egyet fogászati rendelőnkben, mely különös figyelmet fordít arra, hogy barátságos környezettel és hozzáállással, valamint fájdalommentes beavatkozásokkal pozitív élményként maradjon meg a páciensekben.

Rendelőnkben a fogászati beavatkozások fájdalommentesek , számos lehetőség biztosítja az Ön számára a fájdalommentes kezeléseket.

Az éber szedáció, mely gázkeverék belélegzésével jár, oldja a feszültséget; viszont az éberségről és ez által az orvossal való kommunikációról sem kell lemondania. Éber szedációnál a helyi érzéstelenítés mellett a jó közérzet és a fájdalommentesség garantált.

Amennyiben fél az injekciótól - Megoldás az érzéstelenítő zselé

Nem szokott izgulni a fogászati beavatkozások előtt, de az injekciótól és a tűszúrástól fél? Jó lenne, ha az a bizonyos másodperc kihagyható volna a folyamatból? Az Ön választása az érzéstelenítő zselé, mely a tűszúrós okozta kellemetlenség enyhítésére van; segítségével azt a bizonyos kellemetlen pillanatot sem érzi, mely a tűszúrással jár. A Lidokainnál négyszer erősebb hatású érzéstelenítő szerrel dolgozunk, garantáltan nem fog érezni semmit! Mi az érzéstelenítő beadását is kíméletessé tesszük.

Amennyiben nagyon fél vagy bonyolultabb beavatkozások előtt áll, az altatásos fogászat a jó választás.

Fogászati kezelés altatásban - Hogyan zajlik le?

Az altatásos fogászat az altatóorvossal való előzetes konzultáció és kezelési terv felállítása révén veszélytelen és komplikációmentes eljárás.

Az altatásos fogászat „ambuláns anaesthesia" formájában történik. A beavatkozás előtt altatóorvosunk fog Önnel konzultálni és elvégeztet egy EKG és egy labor vizsgálatot. Az altatás intravénás altatószerek alkalmazásával végezzük, mely ébredés után 2 perc alatt kiürül a szervezetéből. Ne aggódjon! Életfunkcióit a kezelés alatt mindvégi figyelemmel kísérjük EKG-val, pulzoximeterrel valamint vérnyomásmérővel. A légutakat speciális eszközzel biztosítjuk. A beavatkozást követően kényelmesen kipihenheti magát rendelőnkben, majd otthonába távozhat.

Az altatásos fogászat egy biztonságos és fájdalommentes megoldása a fogászati gondoknak. A fájdalommentes fogászat választása nem a gyengeség jele, hanem annak a kifejezése, hogy Ön megteszi az első lépést az egészséges fogsorért: legyőzi a félelmet!

Altatásos fogászat Budapesten

Fogászati rendelőnk az altatásos fogászatra specializálódott, ahol barátságos környezet és empatikus kollégák várják Önt különböző fájdalommentes beavatkozásokkal. Itt lehetősége nyílik számos beavatkozás altatásban való kivitelezésére. Mint például implantációs vagy paradontológiai kezelések, kiterjedt szájsebészeti beavatkozások. (Egy, másfél, maximum két órát igénylő kezelések).

Az altatásos fogászatnak és fájdalommentes beavatkozásoknak köszönhetően nem lesznek többé negatív élményei a fogászatot illetően. Aludja át a fájdalmat! Rendelőnk garantálja a tökéletese fájdalommentességet, a jó közérzetet, valamint a maximális fogászati ellátást!

Tel.: +361 213 1309
Mobil: +3630 9503 107

Friss hírek információk

Hírlevél feliratkozás

Teljes infó megtekintése Elolvasom

Megértettem! Figyelmeztető sáv bezárása!

Internet Explorer

Firefox

Google Chrome

Opera